top of page
  • תמונת הסופר/תמירית טופלברג

באלבום תמונות יהיו רק תמונות? לא בהכרח

וזה אחד היתרונות הבולטים להכנת אלבום תמונות בהדפסה דיגיטלית (בשונה מאלבומי התמונות הקלאסיים).

לכל אלבום תמונות, בהתאם לנושא שלו, ניתן להוסיף תוכן ולגוון אותו - אם זה עם טקסטים (כותרות, כתובים לתיאור התמונות, סיפורים, משפטי השראה וכו׳), עיצובים שונים לאלבום (רקעים, אלמנטים גרפים וכו׳) וסרטונים. כן, כן גם סרטונים (איך: ע״י הוספת קוד QR לסריקה).


והנה כמה דוגמאות להוספת תוכן לפי נושא האלבום:


אלבום בר/ת מצווה - מלבד תמונות 'בוק' ותמונות ילדות אפשר להכין 'תעודת לידה' - דף מקדים עם תאריך הלידה ומידע נוסף כגון מקום הלידה, שעה, משקל וכד׳ בתוספת תמונות מהלידה או הימים הראשונים. אפשר להוסיף טקסטים (משפטי השראה או אפילו זיכרונות כתובים), ברכות מהמשפחה (ברכות סרוקות שיופיעו כתמונה או ברכות שיכתבו בתוכנת וורד ויעוצבו באלבום), ציורי ילדות ומזכרות מצולמות אחרות. ו.. סרטונים. מן הסתם צברתם גם המון סרטונים ואין סיבה שגם הם ילכו לאיבוד או ישמשו למצגת בלבד (שגם אותה אפשר להוסיף לאלבום). איך? קוד QR. זהו קוד שניתן להכין בתוכנות גרפיות בהם מעצבים את האלבומים וגם באתרים ייעודיים לעיצוב אלבומים. הליך פשוט למדי, הקוד לא תופס הרבה מקום באלבום. בעזרת אפליקציה לסריקת

קוד QR תוכלו לסרוק ולצפות בסרטונים.

אלבום חתונה - מלבד תמונות החתונה, כותרות וכל טקסט שתרצו אפשר להוסיף ׳הקדמה׳ – דף שיכלול את ההזמנה לחתונה, תמונות מהצעת הנישואין, תמונות ילדות של בני הזוג. אפשר להוסיף גם כאן ברכות שנתנו לזוג. סרטונים אמרנו כבר? אז גם כאן. תוסיפו עם קוד QR את סרט החתונה. ואם התעכבתם עם הכנת האלבום – אז תוסיפו כבר גם כמה תמונות מירח הדבש (-:


אלבום משפחה, אלבום זכרון, אלבום טיול... בעצם בכל אלבום תוכלו לגוון ולהוסיף לתמונות גם טקסטים וסרטונים ולהפוך את האלבום למזכרת אמיתית עם ערך שתשאר להמון שנים.


אז כפי שאמרנו - אלבום תמונות הוא הרבה מעבר לאוסף תמונות...



צפייה 10 תגובות
bottom of page